اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

کار25

سلام

خلاصه همه مطالب اینکه هر ترسی که داری در مورد کار وزندگی یک کالبد اشتباه از زندگی هست 

وقتشه پیلتو بشکافی و پروانه وجودتو راهی کنی به سمت اسمان 

عزیزم اونایی که تو پیله میمونن هیچ وقت پروانه نمیشن

هیچ وقت طعم پرواز نمیچشن 


بزن بیرون از همه اینها تمام استپ های زندگی تمام استرسا بزن بیرون از همشون 

پرواز کن

من از امروز خوشبین هستم

من از امروز در بحث کاری خوشبین هستم

من از امروز در بحث تحصیلات خوشبین هستم

من خوشبختم همینجوری با همه نقاط ضعف وقوتم

من خوبم

من با دیگران مهربانم 

مثلا طرف میبینیم چقدر خوشحال میگیم خوشبحالش چون پولدار بریم پولدار شیم

ولی اون کلا خوشحال وربطی نداره البته کسی مخالف پول نیست ولی همه چی پول نیست  و به پول مربوط نیست 


پرواز کن از همه چی بجز دین درست اسلام .پرواز کن برو عزیز .تو میتونی .باید بتونی




ماشین خریدی ؟یا سرمایه گزاری کردی؟

کم کم قالب کارتو مشخص کن .تحصیل میکنی یا خیر؟

من ماشین میخوام یالا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد