اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

50

سلام

خوبید؟

ماشین خریدید؟

یالا دیگه

میخوام به سایت منم زنگ بزن مشاوره بگی

البته ماشینی که باهاش بری کار کنی

والا سرمایه گزاری کن

ماشین سرمایه گزاری طلا

اولویت ماشین هست بعدش یک سرمایه گزاری مطمان اگر پیدا نکردی طلای بدون اجرت 

کار با طلا

خوب سلام خوبید؟

ماشین خریدید؟

این اهنگارو دارم جمع میکنم برای ماشین شما ها خخخخخ برید کیف کنید تو ماشین :))))

بازم میگم من چون گواهی نامه ندارم و راننده پیدا نکردم ماشین نخریدم اگر ماشین خریدی حتمی بده باهاش کار کنند

اگر تو هم مثل من راننده نداری سرمایه گزاری کن طلای بدون اجرت بخر

میدونی حتی سکه هم اجرت داره و وقتی بخوای بفروشی پولش کمتر میشه

شاید بتونی ادمی پیدا کنی که طلای بدون اجرت بخری و پولشو بدی

یکسال دیگه پولتو پس بده به قیمت روز طلای یک سال دیگه

یعنی هر چقدر طلا بیشتر شد تو هم سود کردی

درامد

سلام خوبید

خیلیا از من میپرسن تو درامدت چنده بچه ها درامد من اندازه خریدن کل کشور عراق و ایران تازه داره بیشتر هم میشه 

ولی بهم نمیدن

که البته دستمم باشه اون پول قرض میدم به مردم یا سرمایه گزاری میکنم برای اشتغال هم من سود کنم هم مردم


الان حدود 10 دستم

ولی قدر همینم میدونم

به جاش خرج میکنم به جاش سرمایه گزاری میکنم

حال خوب

برای بدست اوردن کار همسر بچه تحصیل ماشین 

اول باید حالت خوب باشه

ریلکس کنی

رها باش فکر کن ارام ارام

خیلی به این فکر کن اگر به خیر تفعل بزنی پیداش میکنی

ارام باش

فکر کن چه تحصیلی میتونی بکنی که اینده هم داشته باشه در حالتی که تو راحتی حالا یا معدلت 20 باشه یا 0

چند تا مغازه برو ببین فروشنده نمیخواد کارای الکی تا یه کار بهتر بگیری

ماشینم دنبالش باش