اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

خودتون ستاره منید شماها

سرود اهنک اینجا یایرانه

اینجا دخترا  ستاره میسازن


حتمی ببینید 



کار و خوشبختی

بچه ها میخوام ماشین بخرید هم راحت بشید از نظر مالی یه مقدار حداقل

هم مبارزه کنید با ترساتون

هم احساس ارزشمندی کنید که بله من اراده کنم میتونم هر کاری دلم بخواد انجام بدم

هم میتونید اصلا تو شهرستان ماشین بگیرید ارزون تر اونجا کار کنه

طرف موتور خرید

یکی

یکی

یکی

کم کم اژانس پیک موتور زد خییییییییییییییییلی راحت حالا چه موتور از خودش بود چه موتور از راننده 



کلا میخوام ترساتو بزاری کنار

همش دروغ یعنی یک صدم مردم حتی اینجوری بدبخت شدن

چرا 99 درصد مردم خوشبخت رو نمیبینی؟


بچه ها من یه جایی کار میکنم دور تا دورم برج هست 

خوب پس این پولدارا چجورین؟

از اول داشتن؟

نه 

باور داشتن که میتونن پول دار بشن باید پولدار بشن و شدن

باور داشتن اخلاقشون باید عوض کنن و کردن

باور داشتن باید خوشبخت بشن و شدن 


بدو ماشین بخر

بدو ماشین چی شد؟

من ماشین میخوام یالا

8 ماه دیگه میریم تو قسمت کار

ماشین خریدی؟

یالا منتظرم 

فکر کن خدا یه خواهش ازت کرده اینم اینکه ماشین بخری باهاش کار کنی یا بدی کار کنند یالا بدو نگفته خدا ها ولی توفکر کن

ترساتو بزار کنار و شروع کن ببین کجا وام میدن قرض میدن بدو یالا بگو من باید بخرم باید یه ماشین بخرم 

یالا

یالا 

یالا

عشقم20

بارون اومد و یادم داد تو زورت بیشتره..
ممکن هردفه اونجوری که می خواستی پیش نره ♬♫♪
خاطرهام داره خواب و میگیره ازم..
دوری و من دیگه ته دنیام قلبت نوک قله قافه ♬♫♪
من که توو زندگیم هیشکی نیست چه دورغی دارم بگم آخه..
این همه دوری نه واسه تو خوبه نه من ♬♫♪
طرف تو بارون نمیاد نمیشی دلتگه زیاد..
میدونی چند وقته دلم تورو می خواد ♬♫♪
اینجوری نکن با من..
هی دوری نکن با من ♬♫♪
این شوخی خوبی نیست..
من بی تو میمیرم واقعا ♬♫♪
اینجوری نرو سخته..
چرا قلب تو بی رحمه ♬♫♪

upmtest 2 دانلود آهنگ طرف تو بارون نمیاد نمیشی دلتنگ زیاد
کی غیر تو با قلبش این حال منو میفهمه ♬♫♪
موندم با اشک و آهم..
با چشمای چشم به راهم ♬♫♪
کاشکی میشد یه قیچی میخورد رو خاطرات باهم..
من دوست دارم این بده ♬♫♪
دوریت ازم اینقده که زندم به زور..
یه رویای دور ♬♫♪
اینجوری نکن با من..
هی دوری نکن با من ♬♫♪
این شوخی خوبی نیست..
من بی تو میمیرم واقعا ♬♫♪
اینجوری نرو سخته..
چرا قلب تو بی رحمه ♬♫♪
کی غیر تو با قلبش این حال منو میفهمه..
اینجوری نکن با من ♬♫♪
هی دوری نکن با من..
این شوخی خوبی نیست ♬♫♪
من بی تو میمیرم واقعا..
اینجوری نرو سخته ♬♫♪
چرا قلب تو بی رحمه ..
کی غیر تو با قلبش این حال منو میفهمه ♬♫♪

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── 

طرف تو بارون نمیاد نمیشی دلتنگ زیاد


تقدیم به همه عزیزان خوبم


چی شد ماشین؟

خریدی؟

اصلا فکر جامعشو نمیخواد بکنی تو فقط بخر


اشپزی هم خوبه

ماشین

با تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا….

بسته میشه آروم چشات شب جنگل و بارون و باد ♩♬♫

بارون میاد بارون میاد بارونو دوس داره ♩♬♫

زیاد میکنه یواش اون چشاشو باز میگه بهم بزن کنار ♩♬♫

بزن کنار تو این هوا بریم زیر بارون یواش ♩♬♫

UpMusicTag دانلود آهنگ مهراد جم شمال

خیس بشه اون صورت ناز ♩♬♫

بهم بگو تا تهش میمونم باهات میمونه باهام ♩♬♫

امشب میخوام بمونم من تا صبح…

کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره…


تقدیم به همه شما ادمهای خوب

بچه های من چطورن؟

خوبید؟

ماشین خریدید؟


یالا دیگه بقیه دوتا ماشین خریدن بدو