اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

هجدهمین کار مشاورست

البته مشاوره نیاز داره غیر از اینکه تخصص یا مدرک داشته باشید بتونید چندین کار به ثمر نشونده باشید و مشاوره خوبی در این زمینه باشید

مشاوره چندین نوع هست

مشاوره تحصیلی

مشاوره تربیتی

مشاوره کاری

مشاروه خانوادگی

مشاوره ازدواج 

و مشاوره در هر نوع و زمینه ای مثل مشاوره در زمینه خرید ملک یا املاک یا ماشین یا چیزهای دیگه

ماکارونی بسته بندی شده

دیدی پراشکی یا این چیزا میفروشن تو ماکارونی بسته بندی درست کن 

حتی میتونی ماکارونی بسته بندی فیریزری درست کنی 

یا ساندویچ سرد یخ زده درست کنی که با ماکروفر درست بشه 

نگاه کن ببین همه چیو که میشه تبدیل که به یخچالیو فیریزیری که با گرمای ماکرو فر درست بشه

حتی میتونید لیوانهای یخی درست کنید

یا میتونید نوش مک درست کنید

نوش مک چیه؟شربت درست میکنید میریزید توی ظرفش میزارید توی فیریزر

ببین تو چیزهایی که گفتم چیو دوست داری؟

ببین تو این چیزهایی که تا الان گفتم کدومشو دوست داری؟

هر شته ای هستی که هستی ببین چی دوست داری؟

یکی دوتا جا برای کارایی که من گفتم حداقل زنگ بزن من ببینم فهمیدی که میتونی 

مخصوصا نمایندگی 

برای تعمیرات هم هم فیلم خارجی هست هم فیلم ایرانی میتونی یاد بگیری 

اصلا نیروی تعمیراتی راه بندازی مثل اژانس تعمیرات 

هر کی تعمیرات بلده میاد پیش تو تو به دیگران معرفیشون میکنی 


باور کن دستات چلفت نیست

باور کن تو میتونی 


مثلا تعمیر ماشین

اژانس تعمیر ماشین 

هر کس زنگ بزنه با موتور میاد ماشینشو تعمیر میکنه 


بچه ها پاشید برید سر کار ندونستن بسته

الان ممکن بگی زهرا تو چی؟

خوب من کار دارم ولی میخوام از امروز دوره مثلا تعمیر لب تاب برم حتی فیلماشو ببینم 

پیرامونه کار پانزدهم باید بگم که همه راضین تو ازشون ماهی صد دیویست بگیری ولی سر یه کاریشون بزاری 

اینجوری همه ترقیب میشن هی شغل ایجاد کنند برای دیگران

چون خودشونم بغییر از سودشون از کار یه سودم جدا میگیرن