اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

یکی دوتا جا برای کارایی که من گفتم حداقل زنگ بزن من ببینم فهمیدی که میتونی 

مخصوصا نمایندگی 

برای تعمیرات هم هم فیلم خارجی هست هم فیلم ایرانی میتونی یاد بگیری 

اصلا نیروی تعمیراتی راه بندازی مثل اژانس تعمیرات 

هر کی تعمیرات بلده میاد پیش تو تو به دیگران معرفیشون میکنی 


باور کن دستات چلفت نیست

باور کن تو میتونی 


مثلا تعمیر ماشین

اژانس تعمیر ماشین 

هر کس زنگ بزنه با موتور میاد ماشینشو تعمیر میکنه 


بچه ها پاشید برید سر کار ندونستن بسته

الان ممکن بگی زهرا تو چی؟

خوب من کار دارم ولی میخوام از امروز دوره مثلا تعمیر لب تاب برم حتی فیلماشو ببینم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد