اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

کار2

یه چیز جالب بهتون بگم در زمینه کاری تمام این 18 تا کاری که گفتم مجازی میشه انجامش داد 

و نوزدهمین کار ایده پردازی هست همه جورش

ایده پردازی چه شکلیه؟

حتمی ادمهای پولدار هم زنگ میزنن ومیگن ما میخوایم سرمایمونو بیشتر کنیم کمکمون کنید 

اون مهندس از شما میپرسه  چند برابر بشه پولتون؟ میگید

این طرح ها یی که دستتون وصل میکنید به کار متناسب به ایشون 


راستی ادمها حتی میتونن به سازمانمون زنگ بزنند وبگن من انقدر پول دارم کار دارید درست کنید براش پولمم نخورن کلاهبراداری هم نکنند

دوستان هم نشستن و میدونن بهتون چه شغلی بسته به پولتون بهتون معرفی کنند و وصلتون کنند به طراح 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد