اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

اینجا کارو به چالش میکشیم

سلام دوستان خوبم بیان اینجا تا خیلی براتون حرف دارم

زبان انگلیسی

خوب بریم سراغ کارمون

بچه ها زبان باید کتاباش تغییر کنه تو سه درس هر سال انگلیسی رو یاد بدن

ببنید جمله میتونه کمک کنندمون باشه 

میدونید چقدر ادما بخاطره زبان و مدرک و تخصصی که دارن استخدام میکنند ؟

پس زبان جدی بگیرید 

اخه کتاب زبانم من بنویسم ؟

بچه ها شما ها خوب بنویسید 

کتابی بنویسید که توی سه چهر درس تمام لغات مهم و اساسی و دستور زبان رو یا بده

هر خطش اینجوری باشه 

بعد صدا ضبط کنید بخونید و معنیشو بخونید شماره بزنید و اعلام کنید که اشتباه نکنید 


زبان یه چیز اساسی هست که باید یاد بگیرید 

همین الان تا بگید زبان فول بلدم بهتون کار خوب با حقوق خوب میدن 

معذرت میخوام حتی اگر بارکشی بگی زبان بلدی ریس بارکشا میزارنت 


پس زبان جدی بگیرید


تو نمیدونی پول چه قوت قلبیه ولی حلالش

پس راه هایی برو که پول اور 


من خودمم کمکتون میکنم که همچین کتاب بنویسید که خیلی زود و راحت زبان یادبگیرید 

مکالمه دستور زبانی لغات تازه این درس خوبی میشه قطعا حجمشم کمه بچه ها خوششون میاد 


هم میتونی بری باهاش کار کنید و بگید خدا بیامرزه پدر و مادر کسی که به ما اینو یاد داد 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد